Wegens Coronavirus gesloten

Hulp nodig of helpen? Klik op de buttons!

        

In deze moeilijke tijden kunnen we elkaar helpen door en voldoende afstand te houden van elkaar (1,5 meter of 2 arm lengtes) en de hulpbehoevenden een steuntje te geven. Meld u aan op burennetwerk.nl als u hulp nodig heeft of wil helpen. Klik op de buttons hierboven om hulp aan te vragen of u aan te melden om te helpen.

U kunt met een hulpvraag op werkdagen van 10.00 tot 16.00 bellen met 020 240 0279. 

Vanwege de verdere maatregelen afgekondigd door het Ministerie zijn al onze locaties momenteel gesloten. Hieronder vindt u een aantal antwoorden op veel gestelde vragen rondom de sluiting van onze panden. 

Welke locaties zijn gesloten?
Al onze locaties zijn in ieder geval tot en met 14 juni gesloten: Anansi, Bonte Kraai, Gein, Holendrecht, NoLIMIT en Kwakoe.

Gaan jullie weer open op 15 juni?
Dat hangt af van de ontwikkelingen rondom het coronavirus en de maatregelen die het Ministerie verder neemt. Houd deze pagina dus in de gaten. Wij zullen vooraf contact opnemen met de aanbieders die vanaf de streefdatum weer kunnen opstarten.

Hoe gaat het dan met de uitgifte van de voedselbank in jullie panden?
De uitgifte van de voedselbank vanuit onze panden gaat aangepast door. Er worden nu voedselbonnen verstrekt waarmee U zelf boodschappen kunt doen. Dit gebeurt bij of voor de ingang van onze panden. U wordt verzocht om op 1,5 meter van elkaar te wachten. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van de voedselbank: https://amsterdam.voedselbank.org.

Kan ik wel reserveren na 15 juni?
Onder voorbehoud nemen wij vanaf 8 juni weer reserveringen in behandeling. Om verdere annuleringen te voorkomen plannen wij activiteiten onder voorbehoud in vanaf 30 juni.

Kan ik mijn reservering verplaatsen naar juni?
Wij kunnen uw reservering/activiteit onder voorbehoud verplaatsen naar een andere datum, echter niet eerder dan vanaf 30 juni.

Mijn reservering is geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
PBAZO zal in overleg met u uw activiteit verplaatsen naar een andere datum of crediteren.

Kan ik als leverancier wel terecht?
Wij verzoeken onze leveranciers om via de email info@pbazo.nl contact op te nemen met onze (personeels)planning en daarbij uw telefoonnummer te vermelden. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Mijn vraag staat er niet bij, aan wie kan ik die stellen?
Stuur een email naar communicatie@pbazo.nl en vermeld uw telefoonnummer. Uw wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld.

Tot slot
Wij laten ons dagelijks informeren over de laatste ontwikkelingen rondom het Coronavirus en stellen dit bericht verder bij naar aanleiding van nieuwe aanbevelingen en maatregelen, check regelmatig onze website www.bhzo.nl voor actuele informatie.

tot en met 14 juni

 
Bekijk hier onze tarieven voor ruimtegebruik >>

Veel gestelde vragen >>

 
BuurtHuizen Zuidoost is onderdeel van PBAZO [Stichting Programmabureau Amsterdam Zuidoost]